niedziela, 30 grudnia 2012

Absurdalny adres email: lg-gp-gddp@

Na ten billboard natknąłem się dawno temu i po prostu musiałem go sfotografować. Niestety, pod ręką miałem tylko jakiś ówczesny telefon komórkowy, więc jakość zdjęcia jest taka, jak widać:

Billboard - dawno temu, gdzieś we Wrocławiu.

Do dzisiaj nie wiem, co mogły oznaczać "lg" i "gp" w adresie. "L" pewnie od laboratorium, ale reszta?

Nie udało mi się jednoznacznie ustalić daty (lub choćby roku) zrobienia zdjęcia. Wikipedia twierdzi, że GDDP (nazwa widoczna na górze billboardu) została zlikwidowana, czy raczej przekształcona w GDDKiA, w 2002 roku, a nie wydaje mi się, żeby to zdjęcie było aż tak stare. W oryginalnym pliku nie ma metadanych Exif, ale rozdzielczość 640x480 pasuje mi do Nokii 6230 z aparatem 0,3 Mpx, zatem zdjęcie może pochodzić z lat 2004-2005.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz