czwartek, 20 grudnia 2012

UPC - rachunek na ekranie TV

Siedzę sobie w domu, oglądam telewizję (a co, mam prawo się odmóżdżać w wolnych chwilach), a tu nagle UPC postanawia uprzejmie mi przeszkodzić i, wcale nie nachalnie, proponuje obejrzenie rachunku za TV:

UPC - propozycja obejrzenia rachunku

Do diabła, UPC, czy fakt wystawienia kolejnego rachunku jest naprawdę tak ważny, żeby wywalać mi ten komunikat na pół ekranu? Zalegam wam z płatnościami, żebyście mnie tak molestowali? Płacę przecież regularnie i terminowo, zgodziłem się na elektroniczne faktury, żebyście nie musieli mi makulatury przysyłać*, nawet mailem dostaję od was powiadomienia o nowych rachunkach, chociaż (jak się okazało) wiąże się to z obligatoryjnym dostawaniem spamu marketingowego od czasu do czasu. Naprawdę musicie mi jeszcze w oglądaniu TV przeszkadzać? SMS-a mi jeszcze przyślijcie, na wypadek gdybym nie zauważył tej nachalnej planszy i, na wszelki wypadek, każcie telemarketerowi do mnie zadzwonić z przypomnieniem.

Z tych mailowych przypomnień to chyba zrezygnuję, bo ich nieprzewidywalność nijak mi nie pomaga w terminowym płaceniu. Fakturę wystawiacie na początku miesiąca (taka przynajmniej jest data wystawienia), w systemie jest widoczna mniej więcej w połowie miesiąca (czasem wcześniej, czasem później), a maila wysyłacie gdzieś między 14. a 20. Co mi po mailu 20., gdy termin płatności mija 21?

*) UPC korzysta (lub korzystało, teraz nie dostaję faktur pocztą, więc nie jestem na bieżąco) z usług InPostu, więc przesyłki dociążali najpierw metalowymi płytkami, a później makulaturą udającą notatniki.

2013.01.05 Aktualizacja
Wciąż nie dostałem powiadomienia o wystawieniu faktury za grudzień, pewnie im się zapomniało. Pamiętali za to o wysłaniu spamu reklamowego.

2013.01.14 Aktualizacja
Dostałem powiadomienie o fakturze za styczeń, grudniowe definitywnie zaginęło.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz