czwartek, 10 stycznia 2013

Jak długo produkt jest nowością?

Chyba zaczęła się nowa kampania reklamowa Dr. Oetkera, bo co chwilę widzę w telewizji ich starą reklamę pizzy Guseppe. Ma tak charakterystyczną ścieżkę dźwiękową, że nie da się jej nie zauważyć. Nie da się też nie zauważyć, że pizza wciąż jest reklamowana jako nowość:
Guseppe - nowa, pyszna pizza od Dr. Oetkera z dodatkami po brzegi. Chrupiąca z zewnątrz i delikatnie puszysta w środku. Guseppe - pizza, w której wszystko gra
Nie wiem, od kiedy Dr. Oetker produkuje tę "nową" pizzę Guseppe. Znak towarowy został zarejestrowany w 2002 r. (ponad 10 lat temu), więc żadna to nowość. Nie wiem także, od kiedy ten produkt jest sprzedawany w Polsce, ale poprzednia kampania reklamowa wystartowała w lutym 2012, więc znów żadna to nowość. Czy po roku od wprowadzenia na rynek, nadal można mówić o produkcie, że jest nowy?


Być może Dr. Oetker wprowadza teraz nowe rodzaje (smaki?) pizzy Guseppe, ale reklama nic o tym nie wspomina.

Tak na marginesie - skoro ta pizza jest taka włoska, to dlaczego nazywa się Guseppe, a nie Giuseppe?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz